Generalforsamling 2021

Generalforsamling 2021 afholdes søndag den 31. januar 2021 kl. 12:00. Bestyrelsen har besluttet at afholde generalforsamlingen virtuelt af hensyn til corona-sikkerheden. Find dokumenter til generalforsamlingen længere nede på siden. Linket til Zoom-begivenheden, og beskrivelse af det virtuelle koncept findes også længere nede på siden.

Covid-19: Lovgivningsmæssigt er generalforsamlinger ikke underlagt forsamlingsforbuddet på 5 personer (jf. bekendtgørelse om forsamlingsforbud). Vi har dog i bestyrelsen besluttet at omlægge dette års generalforsamling til et virtuelt format. Vi ser intet i vores vedtægter, der står i vejen for dette. Godt nok er generalforsamlinger lovligt under nuværende lovgivning, men vi synes ikke at det kan forsvares under de nuværende omstændigheder, at samle op mod 40 personer i et indendørs lokale.

Dokumenter:

Dagsorden og officiel indkaldelse

Vigtig information om det virtuelle format

Bilag 1 til dagsorden

Forslag til budget 2021

Regnskab 2020

DQAF regnskab 2020

Teknisk support under generalforsamlingen: Støder du på tekniske problemer under generalforsamlingen? Så kan du ringe til Peter på 26270391 og få hjælp.

Testmøde: Den 30. januar klokken 20 afholdes et testmøde, for de medlemmer, der føler behov. Hvis man ikke har brugt Zoom før, eller bare gerne vil sikre sig, at teknikken fungerer for en, så anbefaler vi at deltage i testmødet.